Κυριακή 4 Μαΐου 2014

Δήλωση Στήριξης κ. Παπαποστόλου Ελένης




4/05/2014

Ζω  χρόνια στο Σχιστό Κορυδαλλού, σε  μια περιοχή με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά αλλά και προβλήματα.
Στην πορεία όλων αυτών των ετών γνώρισα από κοντά την αδιαφορία των περισσοτέρων πολιτικών προσώπων για την περιοχή μου και αποφάσισα να μη μείνω αμέτοχη, αλλά σταθερά να προσπαθώ να αναδείξω τις ανάγκες για αναβάθμιση των συνθηκών διαβίωσης, αλλά και ανάπτυξης του Σχιστού.
Σε αυτή μου την εναγώνια κι επίμονη προσπάθεια βρήκα συνοδοιπόρο και άξιο συμπαραστάτη τον υποψήφιο Δήμαρχο Γιώργο Δημόπουλο που όχι μόνο με άκουσε, αλλά φρόντισε να πρωτοστατήσει και στην υλοποίηση μιας βασικής μου επιδίωξης, της δημιουργίας μιας παιδικής χαράς, με προδιαγραφές ασφάλειας για την ψυχαγωγία των παιδιών στο Σχιστό Κορυδαλλού (Μ. Φριζή-οδοί: Τριών Ιεραρχών- Δερβενακίων-Αθ. Διάκου)
Αυτή ακριβώς η άμεση ανταπόκρισή του στο δίκαιο αίτημα όλων των κατοίκων της περιοχής με έκανε να ταυτιστώ μαζί του και να θέλω να συνδράμω κι εγώ με τις δυνάμεις μου ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος στον Συνδυασμό του «Δήμος για Όλους».
Στο πρόσωπό του είδα τον άνθρωπο που έχει οραματιστεί μια αντάξια ανάπτυξη του Άνω Κορυδαλλού, τέτοια που να καμαρώνουμε όλοι μας.
Είναι αυτό που κι εγώ επικροτώ και για αυτό θα αγωνιστώ στο πλευρό του.

ΠΑΠΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΕΛΕΝΗ
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος
Λογίστρια