Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

Δήλωση Στήριξης κ. Μανωλάκου Παναγιώτη



2/5/2014

Είμαι Απόστρατος της Πολεμικής Αεροπορίας  και Διαιτητής Βόλεϋ. Αποφάσισα να συμμετέχω ενεργά σε αυτές τις εκλογές, γιατί ο Υποψήφιος Δήμαρχος  Γιώργος Δημόπουλος  είναι ένας άνθρωπος με ήθος και αξιοπρέπεια, με πολύχρονη αυτοδιοικητική εμπειρία που τον εμπιστεύομαι απόλυτα.
Μέσα από την υποψηφιότητά μου, επιθυμία μου είναι να γίνουν πράξη οι θέσεις μου για την στήριξη της νέας επιχειρηματικότητας, την προώθηση του αθλητισμού, ως τρόπου ζωής και την ενεργή συμβολή μου στο να γίνει ο Κορυδαλλός μια «Πράσινη Πόλη».
Ακόμη με αυτόν τον τρόπο πιστεύω ότι θα καταπολεμήσουμε μαζί τη διαφθορά και τη διαπλοκή που λειτουργεί εις βάρος της ανάπτυξης της πόλης.


ΜΑΝΩΛΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Υποψήφιος Δημοτικός σύμβουλος
Απόστρατος Πολεμικής Αεροπορίας
Διαιτητής Βόλεϋ