Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Δήλωση Στήριξης κ. Γριβογιάννη Δήμητρας



                                                                                    

                      27/04/2014                    

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα. Σπούδασα και έζησα στην Σουηδία για δώδεκα χρόνια. Εργάστηκα στον δημόσιο φορέα υγείας της Στοκχόλμης για έξι χρόνια ως οδοντίατρος. Από προσωπικό ζήλο και ενδιαφέρον για τα κοινά μελέτησα την οργάνωση, τη δομή και τη λειτουργιά της σουηδικής κοινωνίας σε επίπεδο κοινότητας και κράτους. Διάβασα κοινωνιολογία, συμμετείχα ενεργά στις δραστηριότητες του σουηδικού δήμου όπου κατοικούσα, συναναστράφηκα ανθρώπους διαφορετικών πολιτικών παρατάξεων, θρησκειών και εθνικοτήτων.
Το 2008 επέστρεψα στην Ελλάδα  άνοιξα οδοντιατρείο και εργάζομαι ως ορθοδοντικός. Η καθημερινότητα μου ως μητέρα με τις δυσκολίες και τις αγωνίες για το αύριο του δικού μου παιδιού, η καθημερινή μου επαφή λόγω του επαγγέλματός μου με γονείς άλλων παιδιών και τα δικά τους προβλήματα, με φέρνει αντιμέτωπη με την υπαρκτή δυσαρέσκεια, την εύλογη αγανάκτηση και την απαισιοδοξία.
Επειδή το παρελθόν το έχουν γράψει άλλοι και το παρόν μας είναι σκληρό, αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά για να έχω εγώ και εσείς λόγο για το μέλλον. Στηρίζω λοιπόν τον υποψήφιο Δήμαρχο Κορυδαλλού Γιώργο Δημόπουλο γιατί είναι ο άνθρωπος που αυτόν τον λόγο μπορεί να τον κάνει πράξη.


ΓΡΙΒΟΓΙΑΝΝΗ ΔΗΜΗΤΡΑ 
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος
ΕΙΔΙΚΟΣ ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΟΣ