Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Δήλωση Στήριξης κ. Μίχου Σπύρου




09/04/2014

Γεννήθηκα το 1984 και ζω μόνιμα με την οικογένειά μου στον Κορυδαλλό.
Από μικρός ασχολούμαι  ενεργά με το ποδόσφαιρο, μια που ο πατέρας μου είναι ο Πέτρος Μίχος, Πρώην Διεθνής Παίχτης του Ολυμπιακού κι από νωρίς μου εμφύσησε την αγνή αγάπη για τον αθλητισμό.
Ως αθλητής έχω μάθει να αγωνίζομαι καθημερινά, να επιτυγχάνω τους στόχους που θέτω και να βάζω πρώτα από όλα τη ψυχή μου σε
 ό, τι με ενδιαφέρει κι αγαπώ.
Αυτό έχω σκοπό να κάνω κι ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον Συνδυασμό του κ. Γιώργου Δημόπουλου « Δήμος για Όλους».
Το ενδιαφέρον μου εστιάζεται στην ανάπτυξη του αθλητισμού στην πόλη που μεγάλωσα κι ανδρώθηκα.
Θεώρησα  τιμητική την πρόσκληση συμμετοχής που μου έκανε ο Γιώργος Δημόπουλος κι αμέσως ανταποκρίθηκα, μια που ο Συνδυασμός του αποτελείται κυρίως από νέους ανθρώπους με όραμα, ελπίδα κι αισιοδοξία.
Σας καλώ να στηρίξετε αυτή μου την επιλογή και τον Συνδυασμό  «Δήμος για Όλους».
Μίχος Σπύρος
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος

Ποδοσφαιριστής