Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Δήλωση Στήριξης κ. Παππά Σωτήρη.



08/04/2014
Συνδημότες και Συνδημότισσες,
Αποφάσισα να κατέβω ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον Συνδυασμό «Δήμος για Όλους», γιατί θεωρώ ότι  δεν πρέπει να νομίζουμε πως όλα είναι δεδομένα κι ότι ο Δήμος μας είναι μαγαζί γωνία, για να κάνουμε,  ό,τι θέλουμε.
Είναι καιρός να αλλάξει αυτό και να πάρουν την σκυτάλη νέοι άνθρωποι με νέες ιδέες κι απόψεις .
Μέσα από την εμπειρία που έχω από μικρό παιδί και καθώς η ζωή μου έδειξε από νωρίς την άσχημη πλευρά της, θέλω με την υποψηφιότητά μου να εκπροσωπήσω όλα τα ΑΜΕΑ του Δήμου μας, διότι κι εγώ είμαι ΑΜΕΑ με αναπηρία λόγω κυστικής ίνωσης και διπλής μεταμόσχευσης πνευμόνων και μπορώ να συμβάλλω στην ανάδειξη των θεμάτων που μας απασχολούν και χρήζουν επίλυσης.
Στο πρόσωπο του υποψηφίου Δημάρχου κ. Γιώργου Δημόπουλου, βλέπω τη διάθεσή του για στήριξη  των νέων ανθρώπων ,για την ανάπλαση κι ανάπτυξη του  Δήμου που όλοι μεγαλώσαμε και αγαπήσαμε κι αυτό οδήγησε να ταχθώ στο πλευρό του.
Δώστε μου τη δυνατότητα να προτάξω και τη δική μας φωνή στο Δήμο.

Παππάς Σωτήρης
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
Πρώην Πρόεδρος του Αστέρα Νίκαιας
Πρώην Πρόεδρος ΤΑΠ  Προοδευτικής