Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Δήλωση Στήριξης κ. Αρτηνιού Αναστασίας




01/04/2014

Δραστηριοποιούμαι χρόνια ως επιχειρηματίας και η επαφή μου με τον κόσμο είναι καθημερινή.
Συνειδητά λοιπόν αποφάσισα να συμμετέχω ως Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος στον Συνδυασμό «Δήμος για Όλους» του Γιώργου Δημόπουλου, για να μπορέσω με τη δράση μου να ενισχύσω το όραμά του για μια πόλη σύγχρονη, προσανατολισμένη στις ανάγκες του δημότη της και με πλούσιο πολιτιστικό και κοινωνικό έργο.
Σε αυτή του την προσπάθεια, δηλώνω παρούσα με όλες μου τις δυνάμεις, γιατί θέλω η Διοίκηση της πόλης μου να βρεθεί σε χέρια ικανά, έμπειρα και καταξιωμένα, όπως του Γιώργου Δημόπουλου.
Σας καλώ να συμπορευτείτε μαζί μου και να ενδυναμώσετε με την στήριξή σας αυτή μου την απόφαση, για έναν Κορυδαλλό που όλοι θα θαυμάζουμε!

Με εκτίμηση
Αρτηνιού Αναστασία
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος

Επιχειρηματίας