Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

Δήλωση Στήριξης κ.Σωτηρίου Αλέξανδρου




20/03/2014


Σε μια εποχή απαξίωσης της πολιτικής και των πολιτικών γενικότερα, αλλά και βαθύτατης οικονομικής κρίσης, με τα προβλήματα να διογκώνονται γύρω μας και να μας αγγίζουν όλους, αποφάσισα να μη μείνω αδρανής κι αδιάφορος, αλλά να πάρω θέση και μάλιστα να θέσω τον εαυτό μου υποψήφιο Δημοτικό Σύμβουλο στο πλευρό του Γιώργου Δημόπουλου.

Η επιλογή αυτή έγινε συνειδητά, καθώς πρόκειται για ένα έμπειρο στέλεχος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης που έχει διατελέσει σε διάφορες θέσεις του Δήμου και μάλιστα με επιτυχία, ήθος και εντιμότητα συνέβαλλε καθοριστικά στην αναβάθμιση της πόλης του Κορυδαλλού.

Για αυτούς τους λόγους, θεωρώ χρέος μου να συνδράμω κι εγώ σε αυτή του την προσπάθεια να διοικήσει την πόλη, γιατί πιστεύω ακράδαντα,  πως ειδικά τώρα είναι επιβεβλημένο να ασχοληθούμε με τα κοινά, ως «φύσει πολιτικά όντα» κατά τον Αριστοτέλη και να οδηγήσουμε την πόλη με το ζήλο και την όρεξη που διαθέτουμε σε μία αέναη ανοδική πορεία.

Δηλώνω, λοιπόν, παρών σε αυτό το κοινό όραμα, για έναν Κορυδαλλό πρότυπο, που αξίζει να μας δοθεί η ευκαιρία να δημιουργήσουμε , πρότυπο οργάνωσης, αλληλεγγύης και προσφοράς στον συνδημότη και στην συνδημότισσα.
Άλλωστε, η ιατρική μου ιδιότητα με έμαθε πάντοτε να τοποθετώ στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός μου τον άνθρωπο και το πρόβλημα που τον απασχολεί, με σκοπό να το επιλύσω. 

Αυτό θα συνεχίσω να κάνω κι ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον Συνδυασμό «Δήμος για Όλους».


Με εκτίμηση
Σωτηρίου Αλέξανδρος

Χειρουργός Ορθοπαιδικός